Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik działu zakupów

Firma: extraDACH miejsce pracy: Szczecin

Firma extraDACH, szybko rozwijająca się sieć hurtowni z branży budowlanej, specjalizujaca się w sprzedaży dachów, ścian i wszystkiego co potrzebne do zbudowania wymarzonego i bezpiecznego domu.

Pracownik działu zakupów
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
  • prawidłowe funkcjonowanie obszaru zakupów i logistyki oraz efektywną współpracę z innymi działam,
  • kształtowanie i wdrażanie polityki zakupów, w tym zasad współpracy z dostawcami,
  • poszukiwanie i wskazywanie najlepszych rozwiązań w zakresie polityki zakupowej firmy,
  • organizowanie i kontrolę procesu zakupowego,
  • analizę i optymalizację kosztów dostaw,
  • analiza i kontrola gospodarki magazynowej, ścisła współpraca między oddziałami firmy,
  • analiza rynku dla wyznaczonych grup towarowych.
Wymagania
  • miele widziane doświadczenie w zakupach lub sprzedaży materiałów budowlanych,
  • wiedza na temat zasad prowadzenia gospodarki magazynowej,
  • umiejętność strategicznego i analitycznego myślenia,
  • skrupulatność i dokładność,
  • wielozadaniowość,
  • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • doświadczenie przy pracy w komputerze.
Oferujemy
  • stabilne zatrudnienie w firmie o wysoko ugruntowanej pozycji na rynku,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę,
  • umowę o pracę i stałe wynagrodzenie,
  • prywatną opiekę medyczną.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie extraDACH
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 30-05-2023
Wyświetleń: 75