Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)/stanowisko: konsultant ds. wsparcia

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)/stanowisko: konsultant ds. wsparcia klienta z językiem hiszpańskim
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/23/1139
OBOWIĄZKI:
- telefoniczna obsługa klienta
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: polski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: bardzo dobra obsługa komputera i internetu

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 22-05-2023
Wyświetleń: 58