Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 116855

Warunki pracy

·      Praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego,


•    Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,


·      Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


·      Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,


·      Oświetlenie dzienne i sztuczne,


·      Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na II piętrze  budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji).

Zakres zadań

  • Gromadzi, przechowuje,prowadzi ewidencje dokumentacji spraw procedowanych elektronicznie oraz tradycyjnie.
  • wydziela dokumentację niearchiwalnądo brakowania i bierze udział w jej brakowaniu.
  • Udostępniania, wypożycza dokumentację, w tym przygotowuje i wydawaje uwierzytelnione odpisy, wypisy i wyciągi oraz kopie dokumentacji potwierdzającej okres zatrudnienia i wysokość uzyskiwanego wynagrodzenia w zlikwidowanym zakładzie pracy, wyszukuje i kompletuje informacje o znanych miejscach przechowywania dokumentacji innych zlikwidowanych jednostek organizacyjnych regionu,
  • Porządkuje, przechowuje dokumentację przyjętą w latach wcześniejszych w stanie nieuporządkowanym.
  • Realizuje – na podstawie przechowywanej dokumentacji – procedury zmierzające do wydania zaświadczenia o żądanej treści bądź postanowienia o odmowie wydania zaświadczenia,
  • Współpracuje - w porozumieniu z koordynatorem czynności kancelaryjnych – z komórkami organizacyjnymi ZUW w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją, w tym: poprawnego klasyfikowania, tworzenia teczek aktowych oraz odpowiedniego jej przygotowania do przekazania archiwum,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obszarze funkcjonowania archiwaliów, kartotek, zbiorów akt,
  • znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w sprawie warunków przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z dokumentami elektronicznymi,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie niezbędnych elementów struktury dokumentów elektronicznych,
  • znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wymagań technicznych formatów zapisu i informatycznych nośników danych, na których utrwalono materiały archiwalne przekazywane do archiwów państwowych,
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi komputera (MS Word, Excel) oraz innych urządzeń biurowych,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie archiwistyki, kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • ogólna wiedza z zakresu archiwistyki, w szcególności przepisów kancelaryjno-archiwalnych
  • wiedza z zakresu Elektronicznego Zarządzania Dokumentami
  • ogólna wiedza z zakresu przekształceń własnościowych przedsiębiorstw państwowych
  • ogólna wiedza z zakresu prawa pracy, ustawy o emeryturach i rentach


Pozostałe oferty pracy w firmie Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 03-03-2023
Wyświetleń: 52