Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Szczecin

Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 115311

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca przy komputerze o charakterze biurowym;

  • praca pod presją stresu i czasu podczas kontaktu z użytkownikiem końcowym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:



  • praca w równoważnym systemie czasu pracy, w zmianach 8 i 12 godzinnych, również w porze nocnej;

  • oświetlenie naturalne i sztuczne;

  • praca przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin;

  • obsługa urządzeń biurowych (telefon, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).

Zakres zadań

  • odbiera telefoniczne połączenia oraz zgłoszenia rejestrowane przez użytkowników w systemie Service Desk, w celu udzielenia wsparcia technicznego;
  • pomaga użytkownikom usług informatycznych w zakresie rozwiązywania incydentów, związanych z usługami świadczonymi przez Pion Łączności i Informatyki Straży Granicznej, zgodnie z procedurami zapisanymi w Bazie Wiedzy w celu minimalizacji czasu oczekiwania na przywrócenie usługi;
  • zdalnie obsługuje użytkowników w zakresie dostępnych procedur, w celu sprawnego rozwiązywania incydentów;
  • monitoruje status zgłoszeń, eskaluje, informuje użytkowników o postępach prac nad zgłoszeniem, w celu sprawnego przywrócenia usługi;
  • opracowuje procedury z powtarzających się incydentów na rzecz wydziału, w celu sprawniejszej obsługi w przyszłości przez pozostałych pracowników;
  • współpracuje z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT (II linia wsparcia), w celu utrzymania najwyższego poziomu dostępności systemów i aplikacji;
  • obsługuje użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych na stanowisku informacyjno - łączeniowym (AWIZO), w celu udzielenia informacji o numerach telefonów oraz dokonuje połączenia telefoniczne;
  • utrzymuje krytyczne systemy TI SG jako I (pierwsza) linia administratorów utrzymania.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w Service Desku, Help Desku, Call Center, itp. lub w bezpośrednich kontaktach
z użytkownikami komputerów, informatyczne jak również w administracji systemów
  • pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • znajomość standardów zachowań, obowiązujących w telefonicznej obsłudze użytkownika
  • dobra znajomość sprzętu, oprogramowania biurowego i kluczowych systemów używanych w Straży Granicznej (np. systemu ZSE6)
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • odporność na stres
  • znajomość przepisów dot. ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomość modelu procesów ITIL (szczególnie procesu Zarządzania incydentami i problemami).


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Etat Inspektor w firmie: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Szczecin 15-11-2022
Etat Młodszy specjalista w firmie: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Szczecin 13-09-2022
Etat Inspektor w firmie: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Szczecin 13-09-2022
Etat Inspektor w firmie: Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie miejsce pracy: Szczecin 13-09-2022

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 08-02-2023
Wyświetleń: 59