Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 113814

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Miejsce wykonywania pracy – budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy pl. św. Piotra i Pawła 4/5, na II piętrze, w pokoju kilkuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nim – w terenie. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3860,32 zł brutto + dodatek za wysługę lat

Zakres zadań

  • Sporządzanie sprawozdań z realizacji inwestycji i remontów KWP w Szczecinie, sporządzanie informacji dekadowych z realizacji inwestycji na nowych Posterunkach Policji
  • Sporządzanie dodatkowych informacji w zakresie inwestycji i remontów dla KGP, BSWP, CBŚP, CBZP
  • Opracowywanie planów finansowych, zamawianie środków finansowych oraz sporządzanie korekt na zamawiane środki finansowe
  • Prowadzenie bieżących rozliczeń uwzględniających przyznane limity oraz analizę pozostałych środków finansowych
  • Kontrola merytoryczna dokumentów z zakresu wydatków Sekcji Inwestycji i Remontów finansowanych z budżetu państwa, Funduszu Wsparcia Policji oraz innych źródeł
  • Prowadzenie rejestrów faktur, umów, zleceń oraz protokołów konieczności (arkusze aktywne)
  • Prowadzenie rejestrów decyzji Państwowej Inspekcji Sanitarnej i Państwowej Inspekcji Pracy dla jednostek KWP w Szczecinie. Prowadzenie korespondencji z jednostkami w sprawie realizacji zadań wydawanych w ww. decyzjach
  • Uczestniczenie zgodnie z obowiązującymi przepisami w procedurach przeklasyfikowania oraz zbycia środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość obsługi komputera oraz aplikacji edytor tekstu i arkusz kalkulacyjny
  • Umiejętność klasyfikowania wydatków do grup budżetowych 6-430019, 7-427001, 7-427002, 7-605003
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność organizacji pracy, współpracy, oceniania, analizy, syntezy


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-01-2023
Wyświetleń: 73