Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Inspektor

Firma: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
Zachodniopomorski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 103439

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, wykonywana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Praca samodzielna z przewagą wysiłku umysłowego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.


Miejsce wykonywania pracy - budynek Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie przy pl. św. Piotra i Pawła 4/5, na II piętrze, w pokoju kilkuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Praca wymaga przemieszczania się wewnątrz budynku pomiędzy pokojami i piętrami oraz poza nim - w terenie. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. Budynek nie jest wyposażony w windę, pomieszczenia sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.


Informacja o wysokości proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 3860,32 zł brutto + dodatek za wysługę lat

Zakres zadań

  • Przygotowywanie wniosków oraz dokumentów w celu uzyskania decyzji urzędowych związanych z prowadzonymi przez Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Szczecinie inwestycjami i remontami obiektów służbowych Policji
  • Weryfikowanie pod względem formalnym nowo pozyskaną dokumentację projektową
  • Uczestniczenie w przygotowywaniu procedur przetargowych i umów na roboty budowlane i zadania inwestycyjne
  • Rozliczanie faktur, rachunków, not księgowych za wykonane usługi wynikające z umów (zleceń) realizowanych przez Sekcję Inwestycji i Remontów
  • Prowadzenie rejestru wydatków budżetowych dla komórek organizacyjnych oraz jednostek terenowych Policji woj. zachodniopomorskiego
  • Sporządzanie sprawozdań w zakresie trybu udzielonych zamówień publicznych na roboty budowlane i inwestycyjne zlecane przez pracowników Sekcji Inwestycji i Remontów
  • Sporządzanie sprawozdań z działalności inwestycyjno-remontowej prowadzonej przez Sekcję Inwestycji i Remontów
  • Sporządzanie planów finansowych zabezpieczających środki finansowe na realizację zadań inwestycyjno-remontowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)
  • Biegła znajomość programu komputerowego – pakiet Microsoft Office
  • Umiejętność pisania pism urzędowych
  • Uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, mającego na celu uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne’’
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Samodzielność i operatywność
  • Staranność, rzetelność, obowiązkowość, dyspozycyjność
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, organizacji pracy
  • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dowolnej specjalności)
  • Znajomość komputerowego programu kosztorysowego, np. NORMA


Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 29-07-2022
Wyświetleń: 102