Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Sekretarz
Firma: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Szczecin
Ogłoszenie o naborze Nr 85674
Warunki pracy
Narzędzia pracy - komputer,elektryczne urządzenia biurowe,bariery architektoniczne - biuro na I piętrze: możliwość poruszania się po budynku - brak podjazdów; drzwi odpowiedniej szerokości; nie dostosowanie toalety dla osób niepełnosprawnych, wyjazdy służbowe.
Zakres zadań
- prowadzenie kancelarii Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Szczecinie zgodnie z Instrukcja Kancelaryjną
- obsługa poczty elektronicznej, ePUAP, EZD
- przyjmowanie rozmów telefonicznych i dysponowanie nimi do poszczególnych pracowników
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków
- przygotowanie korespondencji wychodzącej i wysyłka
- rozliczanie kart samochodowych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie lub wyższe ekonomiczne,administracyjne lub pokrewnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość obsługi komputera w stanowisku MS Office
- rzetelność
- umiejętność współpracy
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z prowadzeniem sekretariatu
- prawo jazdy kat. B
- umiejętność pracy w zespole,umiejętność organizacji pracy i podejmowania decyzji
- komunikatywność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Data dodania: 08-10-2021
Wyświetleń: 165
Wyświetleń: 165