Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/1988
OBOWIĄZKI:
- BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA BIURA,- NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ PERSONALNĄ W ZAKRESIE BADAŃ LEKARSKICH I BHP,- ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, PRZESYŁKAMI KURIERSKIMI ORAZ OBIEGIEM DOKUMENTÓW,- REJESTRACJA I ANALIZA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH,- ZAMAWIANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ DBAŁOŚĆ O WYPOSAŻENIE BIURA,- WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTAMI I GEODETAMI,- OBSŁUGA INTERESANTÓW,- WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ FIRMĄ KSIĘGOWĄ
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: PAKIET MS OFFICE
Uprawnienia: MS EXCEL

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 13-09-2021
Wyświetleń: 135