Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/1988
OBOWIĄZKI:
- BIEŻĄCA OBSŁUGA ADMINISTRACYJNA BIURA,- NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ PERSONALNĄ W ZAKRESIE BADAŃ LEKARSKICH I BHP,- ZARZĄDZANIE KORESPONDENCJĄ, PRZESYŁKAMI KURIERSKIMI ORAZ OBIEGIEM DOKUMENTÓW,- REJESTRACJA I ANALIZA DECYZJI ADMINISTRACYJNYCH,- ZAMAWIANIE ARTYKUŁÓW BIUROWYCH ORAZ DBAŁOŚĆ O WYPOSAŻENIE BIURA,- WSPÓŁPRACA Z PROJEKTANTAMI I GEODETAMI,- OBSŁUGA INTERESANTÓW,- WSPÓŁPRACA Z ZEWNĘTRZNĄ FIRMĄ KSIĘGOWĄ
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: PAKIET MS OFFICE
Uprawnienia: MS EXCEL
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 3 700 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 13-09-2021
Wyświetleń: 135
Wyświetleń: 135