Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Stanowisko urządnicze- specjalista do spraw płac i kadr

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Stanowisko urządnicze- specjalista do spraw płac i kadr
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/2812
OBOWIĄZKI:
Do głównych zadań specjalisty do spraw płac i kadr będzie należało:1) terminowe sporządzanie list płac oraz prowadzenie indywidualnych kart wynagrodzeń,2) naliczanie zasiłków chorobowych, rodzinnych, opiekuńczych, macierzyńskich i wychowawczych zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, prowadzenie kart zasiłkowych pracowników,3) rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków rodzin,4) sporządzanie i przygotowywanie na bieżąco rozliczeń i sprawozdań dla US, GUS i ZUS5) przygotowywanie przelewów bankowych zgodnych z listami płac i potrąceniami,6) zbieranie, kompletowanie i przechowywanie na bieżąco właściwej dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat pracownikom wynagrodzeń i zasiłków,7) sporządzanie rozliczeń z zakresu wynagrodzeń do sprawozdań i planów finansowych szkoły,8) prowadzenie operacji finansowych oraz kartotek pożyczkowych Funduszu Świadczeń Socjalnych,9) terminowe przygotowywanie wszelkich analiz i rozliczeń,10) prowadzenie kasy,11) przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów,12) wprowadzanie danych do SIO,13) obsługa PPK,14) przygotowanie od strony formalnoprawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia, rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy,15) współpraca i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników),16) sporządzanie sprawozdań do GUS, PFRON, do Wydziału Oświaty, w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa,17) prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, oraz rozliczanie pracowników z wykorzystanych dniu urlopu wypoczynkowego oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych itp. stosownie do przepisów Karty Nauczyciela i Kodeksu Pracy,18) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika,19) przygotowywanie informacji do SIO dotyczących zatrudnienia,20) wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora IV liceum Ogólnokształcącego w Szczecinie należą do kompetencji specjalisty do spraw płac i kadr i wynikają ze specyfiki działalności szkoły.Warunki pracy na danym stanowisku:Zmienne tempo pracy, praca przy monitorze ekranowym.Wymagania:1) wykształcenie wyższe i staż pracy 2 lata lub wykształcenie średnie i staż pracy 4 lata2) obywatelstwo polskie,3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,4) kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5) znajomość przepisów prawa pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, znajomość regulacji prawnych odnośnie systemu oświaty, Karty Nauczyciela, RODO,6) wskazana znajomość i umiejętność obsługi programu kadry płace VULCAN,7) wskazana znajomość i umiejętność obsługi programu " Płatnik"8) biegła umiejętność obsługi komputera, w tym programów MS Office Word i MS Office Excel,9) znajomość i umiejętność korzystania z bankowości elektronicznej.Wymagania dodatkowe:1) wskazane doświadczenie w pracy w oświatowych jednostkach budżetowych na stanowiskach związanych z przygotowywaniem wynagrodzeń pracowniczych i ich pochodnych,2) umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizowania pracy własnej,3) znajomość pracy w księgowych programach komputerowych oraz znajomość obsługi programów biurowych,4) odpowiedzialność, pracowitość, systematyczność, kreatywność, wysoka kultura osobista
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: PEŁNA ZDOLNOŚĆ DO CZYNNOŚCI PRAWNYCH
Uprawnienia: WYSOKA KULTURA OSOBISTA
Uprawnienia: PRACOWITOŚĆ
Uprawnienia: Korzystanie z pełni praw publicznych
Uprawnienia: SYSTEMATYCZNOŚĆ
Uprawnienia: ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Uprawnienia: PROGRAM PŁATNIK
Uprawnienia: OBSŁUGA PROGRAMU VULCAN
Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
Uprawnienia: obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Uprawnienia: KREATYWNOŚĆ

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 06-09-2021
Wyświetleń: 108