Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Pracownik administracyjno-biurowy

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/2775
OBOWIĄZKI:
1. Bieżąca obsługa administracyjna biura; 2. Nadzór nad dokumentacją personalną w zakresie badań lekarskich i szkoleń BHP;3. Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, przesyłkami kurierskimi oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w biurze; 4. Rejestracja i analiza decyzji administracyjnych; zamawianie artykułów i materiałów biurowych oraz dbałość o wyposażenie biura; 5. Współpraca z projektantami, geodetami realizującymi poszczególne projekty; 6. Przyjmowanie i obsługa interesantów; 7. Współpraca z zewnętrzną firmą rachunkowo- księgową.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Uprawnienia: BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA W TYM PROGRAMÓW MS OFFICE
Uprawnienia: prawo jazdy kategoria - B
Uprawnienia: BUDOWANIE I PODTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI


Wymagania inne:

Zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracyZdolność szybkiego uczenia się oraz chęć do pogłębiania wiedzy

Miejsce pracy:

Szczecin


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 717 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie



Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 02-09-2021
Wyświetleń: 114