Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie miejsce pracy: Szczecin
Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Miejsce pracy: Szczecin
Numer: StPr/21/2397
OBOWIĄZKI:
POZYSKIWANIE PRACOWNIKÓW Z RYNKÓW WSCHODNICH, REALIZACJA PROJEKTÓW REKRUTACYJNYCH, PRZEPROWADZANIE WSTĘPNYCH WYWIADÓW WG ZAPOTRZEBOWANIA Z KANDYDATAMI DO PRACY.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wymagania inne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Język: ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
Uprawnienia: SPRAWNE WYSZUKIWANIE INFORMACJI W INTERNECIE
Wymagania inne:
[Inne] : Doświadczenie zawodowe na wskazanym stanowisku 1 miesiąc, gotowość do pracy w systemie zmianowym i w dni wolne od pracy, dyspozycyjność.
Miejsce pracy:
Rodzaj umowy:
Wynagrodzenie brutto:
Szczecin
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 24 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Pozostałe oferty pracy w firmie Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie
Data dodania: 06-08-2021
Wyświetleń: 386
Wyświetleń: 386