Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0

kandydatów

Etat Konsultant technicznej obsługi klienta w j.polskim

Firma: Concentrix miejsce pracy: Szczecin

Concentrix, Corporation (Nasdaq: CNXC) jest wiodącym globalnym dostawcą rozwiązań i technologii w zakresie customer experience (CX), poprawiającym wyniki biznesowe dla najlepszych światowych marek, w tym ponad 100 klientów z listy Fortune Global 500 i ponad 125 klientów z sektora nowych gospodarek. Każdego dnia, w ponad 40 krajach i na 6 kontynentach, nasi pracownicy dostarczają rozwiązania w zakresie customer experience nowej generacji i pomagają firmom lepiej nawiązywać kontakty z klientami. Tworzymy lepsze wyniki biznesowe i wyróżniamy naszych klientów poprzez Strategię + Talent + Technologię. Concentrix świadczy usługi dla klientów w kluczowych branżach: technologia i elektronika użytkowa; handel detaliczny, podróże i e-commerce; bankowość, usługi finansowe i ubezpieczenia; opieka zdrowotna; komunikacja i media; motoryzacja; energetyka i sektor publiczny.

 

Konsultant technicznej obsługi klienta w j.polskim
Szczecin

Uwielbiasz kontakt z drugim człowiekiem? Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania? Cenisz sobie atmosferę w pracy?

Dołącz do Zespołu i pracuj z nami!

 

Pracując tutaj, na co dzień wspierasz klientów lidera sprzętu elektronicznego w rozwiązywaniu trudności. Odpowiadasz na połączenia przychodzące, wprowadzasz dane do systemu, szukasz rozwiązań problemów i udzielasz niezbędnych informacji. Rozmawiasz przez telefon, chat i odpowiadasz na maile w języku polskim.

 

Podczas 3-4 płatnego tygodniowego szkolenia zapewniamy:
  • Nesting pod okiem doświadczonych współpracowników
  • Wsparcie Trenera, Team Leadera, Mentora i Zespołu
  • Niezbędne narzędzia pracy w biurze w Szczecinie
  • Dostęp do baz wiedzy

To wszystko przygotuje Cię do pracy w organizacji, która stawia na

*rozwijanie talentów (100% awansów to rekrutacje wewnętrzne)

*inwestowanie w rozwój

 

Co jest dla nas ważne?
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista i orientacja na potrzeby klienta
  • Znajomość języka polskiego w stopniu zaawansowanym (C1) i angielskiego w stopniu dobrym (B1/B2)
Naszym pracownikom oferujemy:
  • Wynagrodzenie podstawowe + bonus
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia
  • Pakiet benefitów – MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
  • Dogodny dla Ciebie grafik godzin pracy - pracujemy w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku (w godzinach 09:00 - 17:30-22:00 lub 09:30-18:00)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Pozostałe oferty pracy w firmie Concentrix
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz
w firmie: , Wybierz

« Powrót do strony kategorii
Czy ta oferta pracy jest nieaktualna? Powiadom nas!   
Poleć ofertę pracy
Data dodania: 10-05-2023
Wyświetleń: 78